Factorías Vulcano recibió en una tarde lluviosa este domingo el ferri bajo una pertinaz llovizna enfilo por la ría de Vigo con 60 grados hacia la ermita de nuestra señora de la Guía en Teis, el buque que deberá finalizar su armadura en los próximos meses, la factoría Vulcano entrego su último buque a últimos de octubre del año 2011 y dejo de tener mas carga de trabajo.

Este buque fue adjudicado a Vulcano hay un par meses y el plan de trabajo pasaba por rematar el casco en Sevilla, donde ya estaba iniciada su construcción, después de que la compañía naviera finlandesa Viking Line, que lo había contratado en 2007, lo había cancelo ante los retratos de astilleros de Sevilla continuación remolcado por el remolcador de altura Sertosa Dieciocho , hacia el astilleros vigués de factorías Vulcano.

El buque ferri tendrá capacidad para 1.500 personas y 400 vehículos, dispondrá de una tripulación de unos 70 tripulantes, tiene una eslora de 139 metros.

El buque estará propulsado con dos motores diésel de 10.000 Kw a 600 revoluciones por minuto (en total, unos 28.000 CV), que le proporcionan una velocidad de crucero sobre 22 nudos marinos.
Esta compañía finlandesa Viking Line dedicada al transporte de pasajeros carga rodada transporte por vía marítima, vehículos sin acompañantes trafico con pasajeros transporte combinado y Reenvíos y entre Finlandia Estonia y Suecia, tiene esta compañía seis ferris con estos nombres, Amorella, Viking Cinderella,Gabriella, Mariella, Rosella, Viking XPRS, Viking Grace, solo se dedica al transporte en el mar Báltico.

Javier JAC

1

002

002 (1)

002 (2)

002 (3)

002 (4)

002 (5)

002 (7)

Factoría Vulcano recibiu na tarde deste domingo o ferri baixo unha pertinaz chuvia enfilo pola ría de Vigo con 60 graos cara á ermida da nosa señora da Guía en Teis, o buque que deberá finalizar a súa armadura ao longo dos próximos meses, a factoría Vulcano entrego o seu último buque a últimos de outubro do ano 2011 e deixase de ter carga de traballo.

Este buque foi adxudicado a Vulcano hai un par meses e o plan de traballo pasaba por rematar o casco en Sevilla, onde xa estaba iniciada a súa construción, despois de que a compañía navieira finlandesa Viking Line, que o contratara en 2007, o había cancelo ante os retratos de estaleiros de Sevilla continuación remolcado polo remolcador de altura Sertosa Dieciocho, cara ao estaleiros vigués de factorías Vulcano.

O buque ferri terá capacidade para 1.500 persoas e 400 vehículos, dispoñerá dunha tripulación duns 70 tripulantes, ten unha eslora de 139 metros.

O buque estará propulsado con dous motores diesel de 10.000 Kw a 600 revolucións por minuto (en total, uns 28.000 CV), que lle proporcionan unha velocidade de cruceiro sobre 22 nós mariños.

Esta compañía finlandesa Viking Line dedicada ao transporte de pasaxeiros carga rodada transporte por vía marítima, vehículos sen acompañantes trafico con pasaxeiros transporte combinado e Reenvíos e entre Finlandia Estonia e Suecia, ten esta compañía seisferris con estes nomes, Amorella, Viking Cinderella,Gabriella, Mariella,Rosella, Viking XPRS, Viking Grace, só dedícase ao transporte no mar Báltico.

Javier JAC